cz | en

Analýza nákupního chování pro CHM

Cílem výzkumu bylo zmapování povědomí, vnímání a přístupu cílové skupiny zákazníků k variantám klasického pomazánkového másla, tedy k choceňským "vynálezům" - unikátním sladkým pomazánkám s vanilkou 
či čokoládou a dále ke třem zástupcům produktové řady Fit Line (příchutě Natur, rybí, sýrová). 

Šetření přineslo i řadu zajímavých souvisejících poznatků, ať už se týkaly obalů, shelf managementu, pozici značky Choceňská mlékárna, její často až srdcařsky loajální klientely nebo naopak obecných preferencí respondentů ohledně různých odlehčených mléčných výrobků a názorů na tolik pranýřovaná "éčka".

Na základě upřesněného zadání jsme navrhli a během dvou týdnů zrealizovali analýzu nákupního chování metodou asistovaných nákupů (kvalitativní výzkum). Společně se zákazníky jsme navštívili prodejny řetězců Albert, Billa, Interspar, Kaufland a Tesco ve vybraných lokalitách ČR. "Dozvěděli jsme se mimo jiné, v jakém případě hraje roli oblíbená příchuť, kdy zákazníkům stačí koupit totožný výrobek pod privátní značkou a jak je to třeba s nákupy v různých akcích,"pochvaloval si získané informace Jiří Hlaváček, náš dvorní projektový manažer a konzultant.

Choceňská mlékárna dostala v závěrečné zprávě celkem 18 konkrétních doporučení, které budou využity při plánovaných inovacích zmíněných produktů. Pokud jste "Sladkosti" či Fit Line ještě neochutnali, doporučujeme vyzkoušet. Podrobnější info o výrobcích i jejich dostupnosti najdete na produktovém webu Schutídotoho.cz
Tak, s chutí do toho! :)

#smartpoint #reklama #praha

Jsme členy:

Logo
© copyright Smart Point 2011
Obuv Scholl za skvělé ceny. Košile pro zaměstnance obchodních řetězců od VAVI. Kvalitní Penzion Český Krumlov .