cz | en

Choceňská mlékárna nezahálí

Naši nejoblíbenější mlékaři uvádějí na trh unikátní novinku - smetanové tzatziki. Základem je poctivý Choceňský smetanový jogurt, kombinace ingrediencí vychází z tradiční řecké pochoutky a je optimálním doplňkem při grilování (nebo svěží letní svačinkou). Produkt se nejdříve objevuje na nezávislém trhu, posléze je v plánu zalistování ve vybraných řetězcích. Pro tento sezónní výrobek jsme kromě inzerce připravili a produkovali POS materiály, s blížící se grilovací sezónou se chystá série tématických videoreceptů, vyloučena není ani spotřebitelská soutěž. Novinku promujeme také na sociálních sítích, jako úspěšný se ukázal "teaser", kterým jsme v období před spuštěním výroby pomazánky upozorňovali na chystanou inovaci.

Z pomazánkového másla se za několik týdnů povinně stane tradiční pomazánkové a Choceň, jakožto producent, který "dal tradici jméno", chce široké veřejnosti připomenout, že v místní mlékárně se pomazánkové vyrábí nejdéle, tedy prakticky 35 let. Motivem kampaně, která termínově koresponduje právě s rebrandingem a legislativní úpravou obalů, je zdůraznění nezměněné kvality a vyjádření vděčnosti za stabilní loajalitu zákazníků. Sdělení "názvy se mění, ale kvalita zůstává - díky Vám!" budeme komunikovat prostřednictvím OOH, onlinu, image inzerce i PR aktivit, středobodem kampaně je po delší odmlce celoplošný TV sponzoring. Kampaň napříč mediatypy bude probíhat od poloviny dubna do konce června.

Takže, ochutnejte nové tzatziki (opravdu stojí za to) a zůstaňte věrní "nejtradičnějšímu pomazánkovému"
z Orlických hor (na spot se můžete podívat ZDE). S chutí do toho!

#smartpoint #reklama #praha

Jsme členy:

Logo
© copyright Smart Point 2011
Obuv Scholl za skvělé ceny. Pneumatiky Michelin rychle a levně. Kartonplast krabice pro průmysl.