cz | en

H-D press event v estonském Tallinnu

Zavedení legendární značky na nové trhy v pobaltských státech odstartovala tisková konference v estonském Tallinnu. Harley-Davidson se oficiálně představil za široké účasti celostátních médií i zástupců médií z oblasti Auto-Moto. Akce byla přístupná veřejnosti, vedle novinářů tak dorazili i zarytí fanoušci americkým motocyklů. Příchozí si mohli prohlédnout vystavené motocykly. Vedle Imra Laheäära, který má na starosti první tallinnské dealerství, promluvil k novinářům také Martin Heřmanský, ředitel zasoupení H-D pro střední a východní Evropu a Michal Fric, marketingový manager H-D.

 

 

Na přípravě press eventu spolupracoval Smart Point s konzultantkou a novou spolupracovnicí Mailis Timmi. „Na každém jednotlivém trhu máme vlastní konzultanty. Služby, které zajišťujeme, jsou tak svým charakterem typické pro síťové agentury. Na rozdíl od nich však dokážeme poskytnout příznivější nabídku v poměru kvality a ceny,“ říká Ondřej Škarka, managing partner agentury Smart Point. 

Agentura Smart Point zajišťuje pro Harley-Davidson media relations a strategickou komunikaci, nákup médií, lokalizaci reklamních vizuálů či přípravu rozhlasových spotů.

#smartpoint #reklama #praha

Jsme členy:

Logo
© copyright Smart Point 2011
Obuv Scholl za skvělé ceny. Prague Rent Car Ubytování v Krumlově pro rodiny i páry.