cz | en

Malich nejen v Jízdárně Pražského hradu

Divize Smart Art se podílela na marketingové komunikaci úspěšné retrospektivní výstavy malíře Karla Malicha v Jízdárně Pražského hradu. Tuto jedinečnou příležitost naplno využila a proto jste upoutávky na výstavu významného českého umělce mohli potkat na mnoha místech Prahy.

Malich byl v Praze k vidění ve všech možných podobách outdoorových nosičů, jak klasických billboardů, tak více než 400 city lightů. Výjimkou nebyly ani velkoformátové reklamní plochy či velkoplošné LED obrazovky a promítací plochy systému Metrovision.

Malich po hlavním městě i „cestoval“. Kromě promo rámečků ve vozech metra, kde jej každý den spatřilo přes 150 000 cestujících, se projel i 80 tramvajemi ve formě QS fólií. Ve třech grafických podobách, Prahou křížem krážem.

Retrospektivní výstava tří stovek děl Karla Malicha měla neuvěřitelný úspěch, o čemž svědčí i její vysoce nadprůměrná návštěvnost. Během tří měsíců expozici shlédlo více než 35 tisíc lidí. Bylo nám ctí i potěšením podílet se na úspěšném průběhu této akce.

Malich

#smartpoint #reklama #praha

Jsme členy:

Logo
© copyright Smart Point 2011
Obuv Scholl za skvělé ceny. Košile pro zaměstnance obchodních řetězců od VAVI. Kvalitní Penzion Český Krumlov .