cz | en

Poslední paleta pomazánkového másla

Choceňská mlékárna za účasti médií vyexpedovala historicky poslední paletu pomazánkového másla v původních obalech. Jednalo se zároveň o start tématické PR kampaně, kterou komunikujeme aktuální úpravu názvu produktu na tradiční pomazánkové.

Po téměř 35 letech výroby oblíbeného pomazánkového másla v Chocni to byla ve středu 16. 4. vpravdě historická chvíle. V koordinaci s klientem jsme pozvali novináře a redaktory, aby spolu byli svědky momentu, kdy z pásů sjedou první nové "EU-friendly" obaly. Akce měla i charitativní rozměr, neboť CHM poslední paletu starého dobrého pomazánkového másla věnovala Fondu ohrožených dětí, konkrétně nadaci Klokánek, se kterou dlouhodobě spolupracuje. Na místě tak byli i zástupci nadace, v čele s paní ředitelkou a zakladatelkou Marií Vodičkovou. 

Po úvodním přivítání hostů ředitelem CHM Ing. Pavlem Markem následovala prohlídka provozu s dokumentací kompletace poslední palety pomazánek ve starých obalech. Po nájezdu obalů nových proběhla neformální debata s reportéry a vzniklo několik individuálních rozhovorů (mj. Český rozhlas, MF Dnes, televize V1).

Pro zákazníky CHM se kromě úpravy obalu a názvu nic nemění. Normy pro kvalitu tradičního pomazánkového zůstaly stejné, takže v obchodech to "své Choceňské" bezpečně najdete i nadále. Lídr trhu se však hodlá spotřebitelům připomenout a symbolicky jim poděkovat, neboť stabilní jedničkou na trhu v segmentu pomazánkových másel / tradičních pomazánkových je mlékárna také díky dlouhodobé zákaznické přízni a podpoře.

Tématická marketingová kampaň s claimem "Názvy se mění - kvalita zůstává" je až do konce června k vidění v onlinu, printu, outdooru a po delší odmlce i prostřednictvím sponzoringu na celoplošných televizích (na aktuální TV spot se můžete podívat ZDE). Ve stejném období tuto komunikaci podporujeme i PR a mediálními aktivitami. První tiskovou zprávou byla právě expedice a předání poslední palety pomazánkového másla. Následně se chceme věnovat benefitům oblíbeného výrobku, detailně připomenout jeho historii a zaměřit se na inovace a novinky, které CHM ohledně svých unikátních pomazánek chystá. Tradice pokračuje - díky Vám!

#smartpoint #reklama #praha

Jsme členy:

Logo
© copyright Smart Point 2011
Obuv Scholl za skvělé ceny. Pneumatiky Michelin rychle a levně. Kartonplast krabice pro průmysl.