cz | en

Smart Point pracuje i nadále pro Harley-Davidson

Ikonický brand amerických motocyklů, Harley-Davidson, na podzim loňského roku revidoval své dodavatele. Do uzavřeného PR tendru přizval pouze tři agentury. Kromě stávající, tj. Smart Pointu, ještě dvě síťové. „Jsme rádi, že jsme mohli přednést naší vizi budoucí komunikace a také nové formy spolupráce. Zároveň si uvědomujeme důvěru, kterou jsme upevnili,“ říká Ondřej Škarka, managing partner agentury a zároveň dodává, že prezentace byla velmi odvážná a otevřená vůči klientovi.

Smart Pointu se podařilo vybudovat síť zahraničních konzultantů, kteří pro Harley-Davidson pracují. Samotné workflow je podle Škarky velmi efektivní a rychlé. „Byli jsme překvapeni, čeho lze dosáhnout správným nastavením procesu předávání informací. Síť zkušených PR konzultantů je velká agenturní výhoda,“ prozrazuje Škarka. Jako příklad udává podzimní vstup H-D na estonský trh. „Od zadání po samotnou realizaci tiskového setkání s novináři a představení nového dealerství včetně nových modelů neuběhl ani celý měsíc.“ Právě flexibilita a otevřenost je podle Škarky jednou z velkých výhod. Nyní podobný princip Smart Point uplatňuje v Polsku.

Smart Point značce Harley-Davidson poskytuje nejen public relations služby, ale také copywriting, návrhy taktických reklamních kampaní nebo nákup médií či strategické konzultace.

#smartpoint #reklama #praha

Jsme členy:

Logo
© copyright Smart Point 2011
Obuv Scholl za skvělé ceny. Pneumatiky Michelin rychle a levně. Kartonplast krabice pro průmysl.