cz | en

Šok? Ne. Big Shock!

Energetický nápoj s jogurtem? Jde to vůbec dohromady? Pro mnohé konzumenty byla taková informace
a představa sama o sobě docela "šok". Proto jsme podrobili nový a unikátní (a opravdu jogurtový!) energy drink, který vznikl ve spolupráci Bohušovické mlékárny a značky Big Shock, pořádné public relation kampani. Netradiční nápoj nicméně vyžadoval i částečně netradiční přístup.

Kromě klasických PR kanálů a life-style médií (online i offline) jsme tak do akce zapojili i bloggery, Youtubery
a hodně osobní formou pojali i samotný sampling obou příchutí do redakcí. Povědomí o nápoji, ke kterému často má cílová skupina až do okamžiku reálné ochutnávky jistou nedůvěru (vystřídanou často udiveným, "ono je to ale fakt dobrý!"), nám pomáhali šířit i vyselektovaní opinion lídři, dobrou odezvu měly i tématické soutěže ve vybraných titulech a na afinitních serverech.

Pokud jste ještě jogurtový Big Shock, ať už jeden nebo druhý, neochutnali, vřele doporučujeme. A buďte bez obav. Víme, o čem mluvíme. Prošli jsme si podobnou zkušeností, jaká je popsána výše v závorce. :) Ono je to totiž vážně dobrý. A jak říkají bloggeři, "dává to".

Tahle práce nás bavila a těšíme se na pokračování.

#smartpoint #reklama #praha

Jsme členy:

Logo
© copyright Smart Point 2011
Obuv Scholl za skvělé ceny. Pneumatiky Michelin rychle a levně. Kartonplast krabice pro průmysl.