cz | en

Vítáme nový Fit Line

Začátkem března se do řetězců vrátil nový Fit Line v novém. Dáváme o něm vědět kreativou, outdoorem nebo soutěží.

Choceňská mlékárna přichází na trh s inovovanou řadou odlehčených smetanových pomazánek, kombinujících pomazánkové máslo a smetanový jogurt. Základní, neochucenou verzi doplňují dvě zbrusu nové příchutě – sýr a ryba. K zákazníkům se všechny tři produktové varianty Fit Line dostávají prostřednictvím vybraných obchodních řetězců a to v novém, praktickém designu kelímků (o hmotnosti 175 g).

Relaunch oblíbených pomazánek doprovází celoplošná outdoorová kampaň (mj. billboardy, PLV budky či QS fólie), PR podpora a motivační spotřebitelská soutěž s partnerem Litex. Soutěž je propagována na skládaném leporelu přímo na obalu výrobku, dále v POS komunikaci a prostřednictvím produktové micrositeSchutidotoho.cz.

Kromě poctivých ochutnávek (a disputací na téma, zda je lepší ryba či sýr) máme na starosti grafický koncept, OOH mediaplán a podílíme se na strategii doprovodné kampaně.

#smartpoint #reklama #praha

Jsme členy:

Logo
© copyright Smart Point 2011
Obuv Scholl za skvělé ceny. Pneumatiky Michelin rychle a levně. Jeřábnické práce za nejvýhodněší cenu v Praze a Středočeském kraji.